Конічно-циліндричні індустріальні редуктори з паралельними валами
Індустріальні редуктори конічно-циліндричні дістали широке застосування у різних галузях промисловості України. Наша компанія поставляє для виробництв України індустріальні редуктори шведського виробника - Benzlers. Висока точність обробки, передові технології поєднані зі значним досвідом забезпечують тривалий срок експлуатації наших приводів навіть у самих тяжких умовах виробництва.
Значну популярність індустріальні редуктори Benzlers отримали завдяки найвищим показникам надійності в роботі на гірничо-збагачувальних комбінатах та морських портах. Редуктор індустріальний може бути частиною комплексного рішення приводу потужної конвеєрної системи з продуктивністю від 1000 тон/год, маємо досвід проектування приводів конвеєрів з підвищенням продуктивності з 3000 тон/год до 6000 тон/год.
Приводна станція конвеєру може включати в собі, як одне ціле: індустріальний редуктор, електродвигун, гальмівний пристрій, з'єднувальну муфту (часто - гідравлічну), приводний конвеєрний барабан, з'єднувальну муфту редуктора та барабана та несучу раму, на якій закріплені всі комплектуючі.
На сьогодні, компанія Benzlers має три лінійки індустріальних редукторів - серії G, E та Н.
Індустріальні редуктори Benzlers серії G - найсучасніша серія потужних редукторів, розроблена на основі понад 150 річного досвіду у виробництві приводів (David Brown). дана серія має розбірний корпус, та декілька значних переваг вже у стандартному виконанні (наприклад 4 рівні ущільнень...і тд.).
Індустріальні редуктори Benzlers серії E - редуктори, які мають дуже вдале співвідношення ціна/якість. Дана серія також має розбірний корпус, та багато додаткових опцій, для покращення експлуатаційних властивостей.
Індустріальні редуктори Benzlers серії Н - редуктори, які були основною лінійкою на протязі багато років, але на сьогодні, у зв'язку із розвитком технологій і матеріалів втратили свої переваги.
Індустріальні редуктори конічно-циліндричні серії Е
Лінійка розмірів
|
11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
|
Кількість ступенів
|
двоступінчасті, три або чотириступінчасті
|
Вхідна потужність
|
до 4825 кВт
|
Крутний момент
|
до 132 000 Нм на тихохідному влу
|
Передавальні числа
|
від 1,25/1 до 560/1 у багатоступінчастих редукторів
|
Передавальні числа промислових конічно-циліндричних редукторів:
- двоступінчасті редуктори К2/В2 від і=5 до і=22.4
- триступінчасті редуктори К3/В3 від і=20 до і=100
- чотириступінчасті редуктори К4/В4 від і=80 до і=560
ККД (ефективність) редукторів
- 97,5% для конічних редукторів двоступінчастих
- 97% для конічних редукторів триступінчастих
- 96,5% для конічних редукторів чотириступінчастих
|
Версія редукторів Benzlers серії Е типу N завдяки конструкції свого корпусу найкраще підходить для монтажу на лапах в горизонтальній площині і має оптимальне співвідношення крутного моменту до маси редуктора (Нм/кг)
|
|
Версія редукторів Benzlers серії Е типу S завдяки конструкції корпусу дає максимальну варіативність монтажних позицій і опцій
|
Особливості конструкції індустріальних редукторів Benzlers серії Е та можлива комплектація:
Редуктори, які монтуються на вал обладнання
- Редуктори, які монтуються на вал, можуть бути встановлені на подовженні вали веденої машини та з’єднані з фундаментом за допомогою моментного важеля, що постачається як необов'язкове доповнення.
- Крім того, редуктор може встановлюватися на монтажну раму, разом з електродвигуном та з'єднувальною муфтою. В такому разі весь комплект монтується на подовжений вал обладнання та кріпиться до фундаменту за допомогою моментного важелю.
- Приводи, які встановлюються на подовжені вали обладнання комплектуються стяжними муфтами - ‘shrink disc’, що забезпечує надійну фіксацію приводу на валу.
- Також, приводи можуть комплектуватися втулками для валів зі шпонковим з'єднанням.
- Приводи можуть бути забезпечені спеціальними вхідними фланцями для кріплення електродвигунів напряму до корпусів редукторів за допомогою мотор-адаптерів. В такому випадку швидкохідний вал редуктора та вал електродвигуна з'єднуються еластичною муфтою.
Редуктори, які встановлюються на монтажні рами
- Стандартні монтажні рами можуть поставлятися для приводів з паралельними або перпендикулярними валами. Вузли складаються з редукторів і двигунів, з'єднаних і встановлених на лапах, які правильно вирівняні на виробництві та з’єднані муфтами. Встановлені захисні муфти
- Стандартні монтажні рами для редукторів з перпендикулярними валами призначені для використання з пристроями, встановленими на лапах або на валу, і для них передбачено кріплення моментних важелів, де це необхідно.
Блокувальник зворотного ходу (Backstops)
- Блокувальники зворотного ходу можуть бути встановлені на всіх редукторах серії E, якщо потрібно працювати в нереверсивних приводах. Вони мають достатню потужність для роботи з повним номінальним крутним моментом приводу. Усі стопори зворотного ходу відцентрового типу. Зміна напрямку блокування обертання є простою операцією. За потреби на всіх агрегатах можна встановити блокувальник зворотного ходу з регульованим обмеженням крутного моменту.
Зберігання та транспортування
- Всі редуктори серії Е постачаються без оливи.
- Перед відправкою, всі редуктори проходять випробування з оливою, яка запобігає утворення іржі всередині редуктора на строк до 6ти місяців після відправки, за умов нормального транспортування та зберігання.
- Подовжувачі валів і порожнисті вихідні вали захищені інгібітором іржі, який є стійким до морської води та підходить для зберігання в упаковці до 12 місяців.
- Примітка: ми повинні бути заздалегідь повідомлення, якщо редуктор буде встановлений для роботи в ненормальних умовах, або зі значним простоєм без роботи, щоб вжити відповідних заходів для захисту приводу.
Шестерні редукторів
- Високоякісні сплави та цементація поверхні забезпечує найвищі показники зносостійкості та міцності проти "втоми" шестерень приводу, відповідно, це забезпечує тривалий термін служби.
-
Відшліфовані циліндричні шестерні та твердосплавні конічні шестерні забезпечують високі роботи приводу, а саме точность обробки поверхні та тиху роботу. Редуктори з паралельними валами мають вузли з косозубими циліндричними шестернями, редуктори з перпендикулярними валами мають вузли з косозубими циліндричними шестернями та спіральними конічними шестернями.
Корпуси редукторів
- Перед фарбуванням корпуси редукторів піддаються дробеструйній обробці до рівня SA 2-1/2 (або краще).
- Стандартна система фарбування - напівглянцева олійна алкідна смола/пігмент, колір: - RAL 5009 (блакитний).
- Додаткова система фарбування для екстремальних кліматичних та екологічних умов - двокомпонентна епоксидна акрилова смола, напівглянцева, Колір: - RAL 5009 (синій).
- Обидві системи фарби стійкі до розведених кислот і лугів, масел і розчинників, морської води і температур до 140 °C.
- Подовжувачі валів і отвори для порожнистих валів відповідають метричним стандартам. Кріплення метричні.
Мащення індустріальних редукторів
-
Змащування в більшості випадків відбувається шляхом передачі мастила шестернями, які занурені в піддони корпусу редукторів. Там, де необхідно - змащування розпиленням, а за потреби можуть бути надані повні системи мащення приводів.
- Тип оливи агрегату та період заміни будуть вибиті на заводській табличці.
- Агрегати оснащені щупом, вентилятором і зливними пробками.
Охолодження індустріальних редукторів
Залежно від застосування стандартні редуктори охолоджуються:
- Нормальне розсіювання тепла шляхом конвекції від зовнішніх поверхонь.
- Механічний вентилятор, встановлений на швидкохідному валу.
- Змійовик охолоджувальної системи встановлений в основі редуктора.
- Вентилятор і змійовик охолодження.
- Окремий масляний радіатор, вбудований в систему примусового змащення.
Більше файлів...