Редуктори циліндричні насадні, SALA

Насадні циліндричні редуктори BENZLERS з фіксуючим важелем Torque Arm

Серія J, бренд SALA - зроблено в Швеції

З упевненістю можемо стверджувати про високу ймовірність того, у Вашій практиці вже зустрічались насадні циліндричні редуктори, тобто тип редукторів, які одягають на вал обладнання, фіксують реактивною штангою та об'єднують з електродвигуном клинопасовою передачею - див. картинку нижче.

Так, насадний циліндричний редуктор має високу популярність, особливо часто такий тип редукторів зустрічається на американському обладнанні, наприклад на цепних конвеєрах, стрічкових транспортерах, шнекових конвейерах, норіях, магнітних сепараторах та ін.

Пояснити таку популярність навісних циліндричних редукторів досить просто:

- Насадні циліндричні редуктори довговічні та стійкі до дуже жорстких умов експлуатації, а також легкі в обслуговуванні

- Насадні редуктори не вимагають окремого фундаменту або несучої рами під його монтаж – тобто насадний редуктор одягається на вал обладнання і фіксується талрепом, який іноді називають реактивною штангою або англійською мовою Torque Arm

- Щоб з’єднати вал насадного редуктора з валом обладнання немає необхідності
купувати дорогу з’єднувальну муфту, витрачати час та кошти на ретельне центрування
валів – із насадним циліндричним редуктором рішення доволі просте і надійне – редуктор просто «сидить» на валу обладнання і не займає багато місця, тобто все надійно і просто.

- В 99% випадках разом із насадними циліндричними редукторами застосовують трифазні асинхронні електродвигуни з лаповим кріпленням. Зазвичай це стандартні електродвигуни, які постачає велика кількість компаній, як іноземних, так і українських. Тобто Ви уникаєте складної ситуації, коли вийшов з ладу електродвигун мотор-редуктора і Вам конче необхідний саме такий електродвигун, саме такого виробника, як і редуктор, тому що інші електродвигуни до редуктора неможливо приєднати. У випадку із насадним циліндричним редуктором Ви не будете заручником подібної ситуації по одній простій причині – із насадним циліндричним редуктором можна застосовувати електродвигуни зі стандартним лаповим кріпленням і двигун можна використовувати від будь-якого виробника.

- Крім того у випадку з насадним циліндричним редуктором електродвигун, це окремий елемент приводу і заміна електродвигуна абсолютно не вимагає відкриття редуктора із небажаним доступом до таких внутрішніх деталей, як підшипники та зубчасті колеса редуктора, а це означає, що Ви можете замінити електродвигун безпосередньо на місці його експлуатації навіть в умовах виробництва із високим вмісту пилу та вологи в повітрі.
З насадними циліндричними редукторами BENZLERS Ви уникнете проблем демонтажу мотор-редуктора із обладнання, транспортування його в ремонтну майстерню, особливо якщо редуктор вагою 100 кг чи 300кг потрібно вручну перенести по сходам, зливання із редуктора мастила, небезпечного демонтажу електродвигуна з фланця корпусу редуктора, ймовірної заміни шестерні із валу двигуна, а потім зворотної процедура збирання, заправки оливою, транспортування на місце монтажу і повторного монтажу на обладнання.

- Через те, що в якості першої ступені приводу разом із насадними циліндричними редукторами в більшості випадків застосовуються клинові шківи та клинові паси,
Ви маєте змогу надзвичайно легко і дешево уніфікувати насадний циліндричний редуктор для більшості однотипного обладнання. Наприклад Ви використовуєте
насадний циліндричний редуктор одного розміру та з єдиним передаточним числом 15:1 (або 25:1 чи інше передаточне) для більшості конвеєрного обладнання,
яке експлуатується на Вашому елеваторі, а щоб досягнути необхідного значення швидкості обертання вихідного валу редуктора змінюєте діаметр шківу
на валу електродвигуна та на вхідному валу редуктора і таким чином Ви регулюєте передаточне число клино-ремінної передачі і відповідно загальне передаточне
число всього приводу, який складається із насадного редуктора, клино-пасової передачі та електродвигуна.
Тобто Вам достатньо мати в резерві лише один насадний циліндричний редуктор, який Ви можете використати на більшості Вашого конвеєрного обладнання, а застосовуючи різні варіації клинових шківів Ви досягнете необхідне Вам значення швидкості вихідного валу редуктора. Погодьтесь дешевше мати на складі 1-2 редуктори, які закривають питання резерву по більшості конвеєрів, ніж утримувати невідому кількість мотор-редукторів, які можуть бути використані лише на чітко визначеному конвеєрі. Це називається уніфікація приводів обладнання, яке призведе до раціонального зменшення запасів по резерву редукторів та двигунів.

- Існують типи обладнання, які вимагають блокування руху вихідного валу редуктора в одному із напрямків обертання.
Наприклад похилий стрічковий транспортер або норія – щоб вантаж не впав потрібен бекстоп (BackStop).
Насадний циліндричний редуктор легко обладнати таким пристроєм блокування зворотного руху і для цього нема необхідності «розколювати» корпус редуктора. Щоб встановити BackStop достатньо демонтувати кришку на задній стінці корпусу редуктора. Так само просто змінити напрямок блокування обертального руху валів редуктора – все досить просто, блокувач зворотного ходу встановлюється ззовні та закривається кришкою (на фото позначено стрілочкою)

- За необхідності насадні редуктори можуть бути сертифіковані відповідно до ATEX, тобто для застосування в умовах вибухонебезпечних середовищ

- Про ряд інших переваг насадних циліндричних редукторів BENZLERS Вам більш детально розкажуть наші технічні спеціалісти:

  • Володимир Хлопчанюк +380504418722 - e-mail: khlopchanyuk@kpd-drive.com.ua
  • Михайло Павінов +380504683969 - e-mail: pavinov@kpd-drive.com.ua
  • Михайло Фратеску +380504680130 (Viber) - e-mail: fratesku@kpd-drive.com.ua
  • Віталій Темрук +380504418723 (Viber) - e-mail: temruk@kpd-drive.com.ua


Ще до початку безпосередньої розмови з нами у Вас може виникнути резонне запитання наступного характеру:

Якщо на обладнанні вже використовуються насадні редуктори інших виробників і є гостра необхідність їх замінити на подібні циліндричні насадні редуктори, чи можуть бути використані редуктори SALA від шведського виробника редукторів BENZLERS в якості заміни?

Наша відповідь: Так, ми це можемо зробити, ми це вже робили та продовжуємо робити на елеваторному обладнанні від різних виробників, як Європейських так і Американських. Орієнтовний строк виконання замовлення на редуктор із дюймовими розмірами вихідного валу складає близько 10-11 тижнів, а для редукторів із метричними розмірами вихідного валу орієнтовно 6 тижнів.


Розпочніть співпрацю з нами і робота з редукторами BENZLERS дасть Вам впевненість в тому, що циліндричні насадні редуктори SALA як мінімум того самого рівню якості, який Ви вже експлуатуєте, а швидше за все Ви переконаєтесь, що насадні редуктори SALA на «голову» вищої якості за інші (вибачте за нашу нескромну позицію… насправді ми пропонуємо на «дві голови» вищу якість;)))

Отже для прикладу одразу розглянемо не саму просту задачу – заміна насадного циліндричного редуктора, що встановлено на американське елеваторне обладнання і всі розміри редуктора прив’язані до одиниці вимірювання ДЮЙМ.

Наприклад привід (тобто редуктор+електродвигун+ремінна передача+платформа+захист), який поставлявся в складі ланцюгового скребкового транспортера із США і такий привід має наступні характеристики:

- Потужність електродвигуна – 25 HP (25 кінських сил ≈ 18,5 кВт)
- Швидкість обертання вихідного валу редуктора – в діапазоні 32…35 обертів за хвилину
- Номінальне передаточне відношення редуктора 40 : 1
- Вихідний вал редуктора оснащений конічними втулками, які монтуються та демонтуються за допомогою гвинтів
- Діаметр вихідного валу насадного редуктора 3"7/16 – в міліметрах це 87,3125мм
- Редуктор фіксується до нерухомої основи цепного конвеєра за допомогою талрепу (інші назви: реактивна штанга, Torque Arm та інші)
- Клиново-пасова передача з клиновими пасами 5VX або XPB, а також шківи, що монтуються на конічні втулки
- Платформа під двигун, яка монтується на корпус редуктора – така платформа в собі також об’єднує механізм натягування клинових ременів.
- Захист частин приводу, що обертаються - це вали, шківи, паси


Для того щоб запропонувати Вам заміну насадному редуктору з дюймовими розмірами ми враховуємо всі навантаження на привід, потужність електродвигуна, швидкість обертання вихідного валу редуктора, а відповідно і продуктивність ланцюгового транспортера, умови та режим експлуатації, приєднувальні розміри та інше.


Наша пропозиція буде складатися із наступних компонентів приводу:

  1. Редуктор SALA від шведської компанії BENZLERS - маркування редуктора J100-25-KXXX-2------
  2. Конічні втулки для вихідного валу редуктора SALA.
  3. Талреп (Torque Arm, реактивна штанга) - стандартний обов’язково входить в комплект поставки редуктора SALA.
  4. Шків та конічна втулка що монтуються на вал електродвигуна: шків SPB236-02 (TB 2517) + втулка 2517-1-7/8-PTS(A)-GG25 (дюймові розміри отвору, якщо замовник залишає електродвигун від попереднього приводу) – по 1шт.
  5. Шків та конічна втулка що монтуються на вхідний вал редуктора: шків SPB400-02 (TB 3020) + втулка TB 3020 d=55mm – по 1шт.
  6. Клиновий пас в кількості 2шт. Профіль ременя XPB або SPB. Довжина пасу залежить від висоти платформи під двигун.

Електродвигун, плита (перехідна рама, платформа) під електродвигун, захист для елементів приводу, що обертаються – такі компоненти нема сенсу купувати нові, допускається використання тих, які були в комплекті із попереднім редуктором. Лише за поганого стану електродвигуна чи платформи ми запропонуємо Вам замінити їх на нові.


Нижче перегляньте основні характеристики запропонованого нами редуктору BENZLERS, щоб пересвідчитись, що це повноцінна заміна для старого редуктора з дюймовими приєднувальними розмірами:

  • комплект враховує конічні втулки для монтажу редуктора на вал 87,3125 мм (3” 7/16), шпонку, шліцьові гайки для монтажу / демонтажу редуктора на вал або з валу обладнання, торцеві шайби, болт, талреп, пальці, втулки, шплінти пальців талрепу та інше.
  • номінальне передавальне число редуктора 25 : 1
  • номінальна потужність редуктора при швидкості обертання 36,41 кВт
  • номінальний крутний момент на вихідному валу редуктора 9950 Нм
  • швидкість обертання вихідного валу редуктора близько 34 оберти на хвилину
  • сервіс-фактор редуктора при швидкості обертання вихідного валу редуктора 34 об/хв та за умови використання електродвигуна 25 HP – 1.97 (практично 2.0)
  • термальна потужність редуктора заповненого синтетичною оливою при навколишній температурі повітря 25℃ - 64 кВт (здатність розсіювати тепло, щоб запобігти перегріванню редуктора)

Коли Ви дочитали про переваги використання насадних редукторів до цього моменту, тоді радимо Вам зробити раціональний вибір на користь шведських редукторів BENZLERS, щоб зберегти Ваш час та кошти, а головне мати впевненість та спокій на багато років безтурботної, надійної та ефективної роботи Вашого обладнання!

Укр. Редуктори серії J Укр. Редуктори серії J
Больше файлов...